FANDOM

BMW M3 E46 – niemiecki samochód z 3,2-litrowym silnikiem I6 (S54B32), produkowany w latach 2001 - 2006. Występuje w Need for Speed: ProStreet, Need for Speed: Undercover, Need for Speed: Shift, Shift 2: Unleashed i Need for Speed (2015). Został usunięty z Need for Speed: Most Wanted (2005) oraz był w Need for Speed: World podczas zamkniętej bety.

Need for Speed: Most Wanted (2005) Edytuj

Model BMW M3 E46 można znaleźć w plikach gry.[1] Można go dowolnie modyfikować poza pakietami karoserii oraz osiągami. W wersji na PC model auta nie ma przypisanych tekstur, natomiast w wydaniu PS2 nie ma żadnych problemów poza brakującymi maskami.

Need for Speed: ProStreet Edytuj

BMW M3 E46 pojawia się w Need for Speed: ProStreet jako samochód poziomu 2. Jest odblokowywany po zdominowaniu mistrzostw w Autopolis i kosztuje 38 000$.

Gracz może wybrać po ukończeniu wyzwania w Ebisu stuningowane pod próby prędkości BMW M3 E46 z malowaniem React Team Sessions. Dodatkowo w trybie szybkiego wyścigu zostaną odblokowane dwie wersje tego samochodu używane w tym wyzwaniu.

Need for Speed: Undercover Edytuj

BMW M3 E46 pojawia się w Need for Speed: Undercover jako samochód poziomu 2. Jest odblokowany po osiągnięciu 9,5 poziomu kierowcy i kosztuje 145 000$.

Need for Speed: Shift Edytuj

BMW M3 E46 pojawia się w Need for Speed: Shift jako samochód poziomu 2. Kosztuje 58 000$.

Need for Speed: World Edytuj

BMW M3 E46 był dostępny w Need for Speed: World podczas zamkniętej bety. Był wyposażony w niestandardowy pakiet karoserii i spoiler przypominający wersję wyścigową BMW M3 GTR. Został zastąpiony wersją uliczną BMW M3 GTR.

W plikach gry można było znaleźć model i tekstury BMW M3 E46, ale zostały one usunięte.

Need for Speed (2015) Edytuj

BMW M3 E46 w Need for Speed (2015) kosztuje 36 300$.

W edycji specjalnej gry występuje zmodyfikowana wersja przypominająca wyścigową wersję BMW M3 GTR ze specjalnym malowanie gracza z Need for Speed: Most Wanted (2005) oraz Need for Speed: Carbon. Jest dostępna w sklepie za darmo.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Folder: CARS/BMWM3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki