FANDOM

BMW M3 GTR – samochód wyprodukowany przez koncern BMW występujące w Need for Speed: Most Wanted (2005), Carbon i World. Występuje w dwóch wersjach - ulicznej (Most Wanted, World), a także wyścigowej (Most Wanted, Carbon).

Wersja ulicznaEdytuj

Need for Speed: Most WantedEdytuj

BMW M3 GTR (MW - przód)

Uliczne BMW M3 GTR w Most Wanted

W MW pojazd ten występuje tylko w wersji Black Edition i jest dostępny wyłącznie podczas szybkiego wyścigu. Wyjątek stanowią wersje na PSP (gdzie można go kupić za 250 000$ po osiągnięciu 3. pozycji na Czarnej Liście) i Game Boy Advance (gdzie dostaje się go po pokonaniu Razora).

Pojazd te ma dość dobrą prędkość maksymalną i w miarę przyzwoite przyśpieszenie. Posiada fabrycznie dodane nitro. Nie jest w stanie konkurować z najlepszymi samochodami z tej gry.

Need for Speed: WorldEdytuj

BMW M3 GTR (W - przód)

Uliczne BMW M3 GTR w World

W tej grze BMW M3 GTR zostało dodane do gry 5 marca 2010 roku. Można je kupić u dealera za 3 600 SpeedBoost lub za 1 200 000$. Aby kupić go za gotówkę należy posiadać co najmniej 40. poziom. Istnieje też możliwość wypożyczenia go na jeden dzień za 300 SB.

Tutaj M3 posiada bardzo dobrą prędkość maksymalną (300 km/h), jednak przy wysokich prędkościach wolno przyśpiesza. Dobrze się prowadzi i ma dość dużą masę (ok. 1 350 kg), co czyni go przydatnym w kolizjach. Posiada silne nitro. W przeciwieństwie do wariantu z MW tutaj można go modyfikować.

Wersja wyścigowaEdytuj

Need for Speed: Most WantedEdytuj

Clarence Callahan (MW - pojazd - 2)

Wyścigowe BMW M3 GTR w Most Wanted

Wersja ta jest używana na początku gry przez protagonistę. Podczas wyścigu z Razorem okazuje się, że sabotował on auto rywala. Główny bohater przegrywa wyścig, a samochód trafia w ręce Clarence'a. Dopiero pod koniec gry, po epilogu dostajemy to auto do garażu. Sprzedaż go będzie oznaczała stracenie go na zawsze w trybie kariery. Bez względu na to, po pokonaniu Razora samochód zawsze jest dostępny w menu Szybkiego Wyścigu.

Jest to jeden z lepszych samochodów w Most Wanted. Posiada bardzo dobre przyśpieszenie i sterowanie. Jego prędkość maksymalna wynosi 386 km/h. Posiada domyślnie zainstalowane nitro. Wersja używana przez Razora (a także przez protagonistę) posiada unikalny winyl w niebieskie paski. Jedyne co możemy w nim zmienić to kolor lakieru i szyb oraz winyle.

Need for Speed: CarbonEdytuj

BMW M3 GTR (C - przód)

Wyścigowe BMW M3 GTR w Carbonie

W tej grze BMW M3 GTR występuje tylko w wersji wyścigowej jako samochód egzotyczny trzeciego poziomu. W karierze dostępne jest tylko podczas ucieczki przed Crossem, na samym początku gry. Później możemy odblokować je poprzez karty nagród. Będzie ono dostępne w menu Szybkiego Wyścigu, jednak nie w karierze.

Pojazd ten ma nieco niższe osiągi niż w MW. Prędkość maksymalna wynosi 322 km/h przy automatycznej skrzyni biegów, a przy manualnej 360 km/h. Za to ma nitro o dłuższym czasie działania. Zawsze posiada winyl, nieco różniący się od wariantu z poprzednika.

Need for Speed: WorldEdytuj

BMW M3 GTR w wersji wyścigowej występowało także w trwania bety Need for Speed: World. Zostało jednak usunięte i zastąpione drogowym wariantem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki