FANDOM

W Fairhaven City znajduje się 156 bilboardów rozrzuconych w różnych punktach miasta.Za każdy rozbity bilboard dostaje się Speed Points, a za rozbicie wszystkich otrzyma się premię. Billboardy występują w czterech odmianach, na których widnieją logotypy EA, DICE, BIOWARE oraz VISCERAL GAMES. Wszystkie inne to tylko ozdobniki i nie da się ich zniszczyć. Po wykonaniu skoku przez billboard zapisywany jest dystans jaki pokonaliśmy w powietrzu i w każdej chwili można spróbować pokonać swój wynik. Uderzone billboardy pojawią się na mapie w grze.

Po zniszczeniu billboardu, w miejsce logo firmy pojawi się na nich policyjny plakat przedstawiający nasz avatar. Będzie on również widoczny w grze naszych przyjaciół, o ile pokonamy ich wynik. Jeśli ktoś z listy naszych przyjaciół grających w Need for Speed: Most Wanted (2012) rozbił billboard pierwszy, lub pokonał nasz wynik, wtedy jego avatar będzie widoczny w naszej grze. Do pokonywania rekordów w długości skoku najlepsze są samochody o niewielkiej masie oraz bardzo dużej prędkości (np. bolidy). Bardzo przydatne są przy tym odpowiednie modyfikacje samochodu poprawiające prędkość maksymalną i aerodynamikę.

Bilbordy w NFS MW 2012

Mapa na której zaznaczone są wszystkie bilboardy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki