FANDOM

Caleb Reece – główny antagonista Need for Speed: Underground 2, grany przez Davida Palffy'ego.

Caleb widział, jak protagonista wygrywa wyścigi i zdobywa reputację. Zadzwonił do niego, aby spróbować zmusić go do przyłączenia się do The Wraiths, lecz gracz odmówił rozłączając się.

Caleb zastawił pułapkę na gracza. Podczas gdy protagonista był w drodze na imprezę z Samanthą, włączył, siedząc w ukrytym w ciemnym zaułku Hummerze H2, reflektory. Oślepiły one gracza, prowadząc do rozbicia jego samochodu. Doprowadziło to ostatecznie do przyjazdu protagonisty do Bayview.

Need for Speed: Underground 2 Edytuj

Caleb jest znany jako najbardziej bezwzględny zawodnik w całym Bayview. Rachel Teller informuje o nim gracza, jak również o tym, jak zdobyć wystarczająco dużo reputacji, by ścigać się przeciwko niemu.

Caleb zaczyna dostrzegać starania gracza i stara się go powstrzymać wysługując się członkami jego gangu. Porażka Caleba w tych działaniach, jak również jego obsesja kontroli nad miastem powoduje, że staje do wyścigu przeciwko graczowi. Po przegranej opuszcza Bayview.

Samochody Edytuj

Poza Bayview Caleb był widziany w srebrnym lub szarym Hummerze H2. W mieście jeździ satynowo-czarnym Pontiaciem GTO z unikalnym winylem, charakterystycznym dla gangu The Wraiths.

Modyfikacje (Pontiac GTO)
Wygląd
Przedni zderzak Xilon Progi Outlaw Tylni zderzak Overdrive
Pakiet karoserii - Felgi Lowenhart LSR (20'') Naklejki
Lewy tylni panel: Eurolite
Prawy tylni panel: Alpine, Grredy
Spojler LEX 42 Dachowy wlot powietrza Annex Malowanie Unikalne
Maska Trident Kolor Nieznany Zabarwienie szyb Ciemne czarne
Przednie światła Apex Tylne światła Amped Reflektory Jasne białe
Lusterka boczne Fabryczne Końcówka wydechu Sonic Hydraulika Brak
Neon Czerwony migający Spinnery Brak Drzwi Fabryczne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki