FANDOM

TCBPDIcon Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Carmen Mendez – jedna z sojuszniczek gracza w Need for Speed: Undercover. Domniemywa się, że jest miłością gracza.

Gracz po raz pierwszy spotyka Carmen w pracy Palm Harbor Rally, gdzie widzi ją rozmawiającą z Zackiem Maio. Później Carmen wyzywa gracza na bitwę na autostradzie (w pracy The Game), lecz Chase Linh mówi mu, że Carmen nie była karana, ale może być powiązana z szajką międzynarodowych przemytników.

W filmiku-misji See Carmen ujawnia graczu, że nie jest członkinią gangu Hectora Maio.

Carmen wyzywa gracza na rewanż, lecz zostaje zaatakowana przez popleczników Chau Wu i gracz musi ją chronić. Carmen ujawnia, że ​​boi się odkąd Hector i jego załoga w tajemniczy sposób zniknęli.

Carmen dzwoni do gracza po ukończeniu zadania - Hot Item. Mówi mu, że Zack został złapany w pracy.

Carmen prosi gracza o spotkanie - w misji Meet Carmen. Pokazuje mu, że Hector i Zack, jeszcze przed aresztowaniem, ukradli BMW M6 Chau Wu. Carmen prosi gracza o pomoc, gdyż boi się, że Chau Wu będzie jechał po nią.

Carmen przekazuje Jack M. Keller wszystkie dotyczące Chau Wu w zamian za amnestię wszelkich ewentualnych działań przestępczych. Prosi gracza, by zabrał ją do unwersytetu, gdzie zaczyna studia medyczne.

Carmen jeździ szarym Shelby GT500, które nie jest dostępny dla gracza.

Prace Edytuj