FANDOM

NFS OTC PSP

Mapa miasta

Coast City – miasto, w którym rozgrywa się akcja Need for Speed Carbon: Own the City. Opiera się na mapie Rockport, lecz pozbawionej Camden Beach.

Lokalizacje Edytuj

Airport Edytuj

Airport, położony na północ od Downtown, jest głównym węzłem komunikacyjnym miasta. W pobliżu można znaleźć również doki.

Inner City Edytuj

Inner City, położone w dzielnicy East Coast, charakteryzuje się dużą ilością starych budynków.

University Edytuj

University to lokacja znajdująca się na południowy zachód od Downtown. Większość budynków skupiona jest wokół audytorium. Na terenie uniwersytetu znajduje się podziemny parking.

Bridges Edytuj

Bridges jest lokacją obejmującą dwa główne mosty łączące zachodnią i wschodnią stronę miasta.

Downtown Edytuj

Downtown jest nowoczesną dzielnicą handlową, charakteryzującą się wieloma wieżowcami i wysokimi budynkami. Po części przypomina nowojorskie Times Square.

Mountains Edytuj

Mountains to obszar zdominowany przez autostradę.

Residential Edytuj

Dzielnica Residential znajduje się w pobliżu centrum miasta. W jej obrębie umiejscowionych jest wiele luksusowych rezydencji.

Industrial Edytuj

Mountains to obszar zdominowany przez aparaturę głównej elektrowni.

Quarry Edytuj

Quarry jest lokacją, której ogólna stylistyka przypomina kamieniołom. Charakteryzuje się wieloma offroadowymi skrótami.

Warehouses Edytuj

Warehouses to obszar położony na zachód od kamieniołomu (Quarry), w którym dominują magazyny.