FANDOM

NFSU2IconDrift

Ikona trybu w Need for Speed: Underground 2

Drift – jeden z typów wyścigów, polegający na jeździe na zamkniętym, śliskim torze. Może przybrać formę okrążeń lub sprintów. Polega na zdobyciu jak największej liczby punktów, zdobywanych za driftowanie. Wyścigi z kategorii drift pojawiają się często, odkąd ugościły pierwszy raz w Need for Speed: Underground.

Najwięcej punktów zdobywa się za:

  • Driftowanie w pobliżu ścian
  • tzw. Combo - czyli premia za kombinację
  • Prędkość - premia za prędkość im szybciej tym więcej punktów

W Need for Speed: Carbon zrezygnowano z jazdy razem z zawodnikami, a ich obecność zauważymy tylko w lewym górnym rogu.

Need for Speed: Underground 2Edytuj

Naszym głównym zadaniem jest wykonywanie samochodem jak najdłuższych poślizgów. Duże ilości punktów zdobywamy dopiero wtedy, gdy jedziemy szybko oraz gdy wcześniej wykonaliśmy dobre poślizgi. W lewym górnym rogu obserwujemy, jaki aktualnie bonus posiadamy i ile punktów musimy zdobyć, aby osiągnąć kolejny poziom tego mnożnika. Nawet na prostej drodze możemy wykonywać ruchy w lewo i w prawo, aby zdobyć jakieś oczka, lecz dopiero na zakrętach zdobywamy duże ich ilości. Jednak musimy pamiętać o tym, że każde zderzenie z bandą kończy się utratą wszystkich punktów zdobywanych podczas aktualnie trwającego poślizgu. Nie tyczy się to samochodów rywali, tak że możemy się od nich odbijać, czasami jest to pomocne. Należy pamiętać, że w Drift’cie nie liczy się pozycja na mecie, a ilość zdobytch punktów – więc nie spieszymy się, starając się zdobyć jak najwięcej oczek, i przyspieszamy dopiero w chwili, gdy na ekranie pokaże się wiadomość o kończącym się czasie (mamy wtedy zawsze 30 sekund na ukończenie wyścigu). Nie musimy korzystać z hamulca ręcznego, mimo iż wydaje się on przydatny (przez niego tracimy ważną prędkość) – wystarczy wykorzystywać jedynie strzałki kierunkowe. Z ręcznego korzystamy tylko wtedy, kiedy jedziemy za szybko, aby wyrobić się na zakręcie.

Lista kombinacji:

  • Good Drift (Dobry drift) – 1 000 pkt.
  • Great Drift (Niezły drift) – 3 000 pkt.
  • Superb Drift (Wspaniały drift) – 7 000 pkt.
  • Colossal Drift (Kolosalny drift) – 15 000 pkt.
  • Outrageous Drift (Niesamowity drift) – 20 000 pkt.
  • Insane Drift (Szaleńczy drift) – 50 000 pkt.
  • Drift King (Król driftu) – 100 000 pkt.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki