FANDOM

Honda Civic Si (EM1) – szósta generacja Civica. Pod maską znajduje się rzędowy silnik V-TEC o pojemności 1,6 litra, dla którego czerwone pole zaczyna się od 8 000 obrotów/minutę.

Need for Speed: Underground Edytuj

Civic jest jednym z samochodów dostępnych na początku gry. Kosztuje $10`000 (tyle co dostajemy na początku gry) i to najwyższa cena względem pozostałych wozów.

Po przeróbkach ma tą samą (niektórzy spekulują nawet że wyższą) prędkość maksymalną co Nissan Skyline GT-R R34, co czyni go dobrą alternatywę dla początkujących graczy którzy chcą ukończyć grę w 100%.

Jeżeli uzbieramy 2`000`000 punktów stylu, to otrzymamy możliwość użycia Hondy Civic Samanty w trybie Quick Race, a za 2`250`000 punków będziemy mieć też dostęp do wersji TJ`a.

Need for Speed: Underground 2 Edytuj

Honda Civic jest dostępna w wersji dla Ameryki Północnej. Do samochodu mamy dostęp od samego początku gry, kiedy to Rachel oferuje nam jeden z wozów.

Honda Civic w tej grze ma lepsze przyśpieszenie od odpowiednika w prequelu. Jak większość przednionapędówek wykazuje podsterowność na zakrętach. Jak w typowych silnikach hondowskich, maksymalną moc wykazuje przy 7 - 8 tysiąca obrotów (7,5 - 8,5 tys. obrotów jeśli podkręcimy silnik), a moment obrotowy maksymalny otrzymujemy około przy 5,8 - 6,4 tys. obrotów.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki