FANDOM

Jack Rourke – główny bohater gry Need for Speed: The Run. Znany jest jako doskonały kierowca, jednak nie wiadomo gdzie nauczył się tak dobrze jeździć.

Historia Edytuj

Jack pożyczył kiedyś od pewnej organizacji przestępczej dużo pieniędzy i teraz nie może spłacić długu. Mafia wydała już na niego wyrok śmierci i jedyną deską ratunku dla głównego bohatera jest wzięcie udziału w nielegalnym wyścigu zwanym Run, rozgrywającego się na trasie od San Francisco do Nowego Jorku. Aby spłacić dług protagonista musi dojechać na metę jako pierwszy. Gdy tego dokona otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 25 milionów dolarów, czyli wystarczająco dużo aby mógł spłacić dług.

Podczas wyścigu Edytuj

Jack walczący z policją

Jack walczący z policją

Podczas wyścigu Jack natknie się na wiele niebezpieczeństw.Będzie musiał uciekać przed policją zarówno pieszo jak i samochodem a i zdarzy się że będzie zmuszony do walki.Mafia także będzie go ścigać.Rourke niejednokrotnie otrze się o śmierć.

Po wygraniu wyścigu Edytuj

Po wygraniu wyścigu główny bohater spłaca dług który miał u mafii.Jack jest szczęśliwy bo nie musi już obawiać się o swoje życie i dodatkowo zostało mu jeszcze trochę pieniędzy z wyścigu.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj