FANDOM

Koenigsegg CCX – szwedzki samochód z silnikiem 4.7L Twin-S/C V8. Był produkowany w latach 2006 - 2010. Występuje w Need for Speed: Carbon, Need for Speed: ProStreet (Booster Pack), Need for Speed: Undercover, Need for Speed: Shift, Shift 2: Unleashed, Need for Speed: World, Need for Speed: Hot Pursuit (2010) i Need for Speed: No Limits.

Need for Speed: Carbon Edytuj

CCX pojawia się w wydaniu "Need for Speed: Carbon" w edycji Collector's Edition jako pojazd poziomu 3. Zarówno czarno-pomarańczowy CCX, który nie może być dostosowany, są dostępne tylko w trybie Quick Race.

Zajmuje się głównie rywalizacją wśród najszybszych samochodów poziomu 3 dzięki szybkiemu przyspieszeniu i wysokiej prędkości maksymalnej. CCX ma przyzwoitą obsługę, ale ma tendencję do podsterowności w zakrętach, czyniąc go mniej kontrolowanym niż Pagani Zonda F i Audi Le Mans quattro.

Czarny wariant musi być prowadzony w wyścigu warszawskim o złote poziomy podczas serii wyzwań serii kolekcjonerskiej.

Need for Speed: ProStreet Edytuj

CCX pojawia się w pobieralnym dodatku Booster Pack for Need for Speed: ProStreet jako pojazd poziomu 3.

Need for Speed: Undercover Edytuj

CCX pojawia się w wydaniu "Need for Speed: Undercover" w kolekcjonerskim wydaniu jako pojazd poziomu 1, ale pojawia się w wersjach na PlayStation 2 i Wii z ceną 250 000 $.

Need for Speed: Shift Edytuj

CCX pojawia się w Need for Speed: Shift jako pojazd poziomu 4 z ceną 1 000 000 USD i oceną 18,40 samochodu. Jest odblokowany po zebraniu 180 gwiazdek i nie można go ulepszyć za pomocą części wydajności.

Need for Speed: World Edytuj

CCX został udostępniony w Need for Speed: World jako pojazd poziomu 3 w dniu 14 grudnia 2011 r. Po czwartym wydarzeniu Spot the Devs. Od 22 sierpnia 2012 r. Jest prezentowany jako pojazd klasy A.

Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Edytuj

CCX pojawia się w grze Need for Speed: Hot Pursuit (2010) jako pojazd wyścigowy Hyper Series oraz jako jednostka specjalnego reagowania SCPD.

Shift 2: Unleashed Edytuj

CCX pojawia się w Shift 2: Unleashed jako pojazd klasy Modern Road z ceną 600 000 $. Ma wskaźnik wydajności A 1820 i ocenę obsługi 4,80.

Need for Speed: No Limits Edytuj

CCX pojawia się w Need for Speed: No Limits jako pojazd klasy Hyper.

Galeria Edytuj

Edytuj