FANDOM

Mazda RX-7 FD – samochód sportowy występujący w The Need for Speed, Need for Speed: Underground i grach późniejszych (z wyjątkiem Hot Pursuit z 2010, The Run, Rivals i Most Wanted z 2012).

The Need for Speed Edytuj

W tej grze samochód ten występuje po prostu jako Mazda RX-7. Ma żółtozielony kolor i należy do klasy C. Może rozpędzić się do maksymalnie 158 MPH (254 km/h). Jest ona drugim najwolniejszym pojazdem w grze pod względem prędkości maksymalnej (wolniejsza jest tylko Toyota Supra). Do 100 MPH rozpędza się w około 15 sekund, co czyni ją najwolniej przyśpieszającym samochodem w The Need for Speed. Dobrze trzyma się jezdni.

Need for Speed: ProStreet Edytuj

W tej grze samochód ten występuje także po prostu jako Mazda RX-7. Na parkingu ma metaliczny ciemnozielony kolor. Jest dobrym pojazdem do driftu. Można ten samochód odblokować po zdominowaniu mistrzostw w Chicago i odblokowaniu mistrzostw React Team Sessions. Król driftu, Aki Kimura, posiada RX-7.

Need for Speed: World Edytuj

Mazdę RX-7 FD dodano do gry w czasach pierwszej bety i została dodana do sklepu z samochodami 14.10.2009r. Jeśli chodzi o osiągi, Mazda RX-7 FD jest jednym z najlepszych samochodów do klasy D. Jej prowadzenie bardzo przypomina to znane z Need for Speed: Carbon, ponieważ samochód jest lekki i można nim precyzyjnie sterować. Przyspieszenie jest porównywalne z cięższymi i mocniejszymi samochodami. Prędkość maksymalna bez części wynosi 232 km/h (144 mph).

Mazda RX-7 FD poradzi sobie na każdej trasie w grze. Może też być przydatna do pościgów o mniejszym poziomie zainteresowania, jednak na wyższych poziomach zainteresowania, gdzie radiowozy są cięższe, mogą się pojawić problemy.

Samochód w wersji z niebieskim kolorem kosztuje 2300 SpeedBoost i co jest rzadkością w autach za tą walutę, nie ma zainstalowanych żadnych części.

Galeria Edytuj

The Need for Speed Edytuj

Need for Speed: ProStreet Edytuj

Need for Speed: World Edytuj