FANDOM

Nfs world mazda rx-8.jpg

Mazda RX-8 w Need for Speed: World

Mazda RX-8 (SE3P) została zaprezentowana w roku 2003 jako następca Mazdy RX-7. Przeszła facelifting w 2009 roku jako Mazda RX-8 R3.

Inaczej, niż swój poprzednik, Mazda RX-8 ma rozmieszczone drzwi. Jest ich czworo, a tylne drzwi otwierają się pod wiatr. Z powodu norm bezpieczeństwa dla pieszych zmieniono też reflektory na konwencjonalne zamiast podnoszonych. Mazda RX-8 jest praktyczniejsza od swojego poprzednika, jednak jej silnik Wankla nie jest zbyt trwały i pali dużo paliwa.

Need for Speed: Most Wanted (2005) Edytuj

Mazda RX-8 w tej grze zostaje odblokowana po pokonaniu 12. kierowcy Czarnej Listy, Izzy. Jest do kupienia za 32.000 $. W wydaniu na GameBoy'e Advance, pojazd jest dostępny za 2.500 punktów reputacji.

W tej części serii Mazda RX-8 jest podsterowna i słabo hamuje. Jej osiągi też nie są zadowalające. W porównaniu z innymi autami, których możemy użyć na tym samym etapie kariery.

W grze Mazdy RX-8 używają Izzy i Mia Townsend.

Need for Speed: ProStreet Edytuj

W tej części serii Mazda RX-8 jest kupienia od początku kariery za 28.000 $.

Jest najbardziej przydatna w zawodach typu Grip i Drift, jednak jest kompletnie nieprzydatna do zawodów typu Drag i Próba prędkości, ponieważ zbyt szybko osiąga maksymalne obroty i ma małą prędkość maksymalną.

Need for Speed: World Edytuj

Mazda RX-8 została ujawniona w Need for Speed: World w czasie 58. odcinka filmów Q&A "Ask Marc". Do sklepu została dodana 14 lutego 2012r. jako samochód klasy 1. Od 22 sierpnia 2012 jest samochodem klasy C. Standardowy wariant w klasie D można kupić za IGC od 14 listopada w/w roku.

Jest jednym z lepszych samochodów klasy D. Jej największym atutem jest bardzo dobrze przyspieszenie, jednak Mazda ma słabe nitro. Skręca podobnie jak Mazda RX-7 FD i może wchodzić w zakręty tracąc niewiele prędkości, pomimo większej wagi niż RX-7. Bez żadnych części osiąga 217 km/h (135 mph).

Mazda RX-8, podobnie jak RX-7 FD, jest przydatna do każdego typu wyścigów i może się równać nawet w klasie A. Nie można jej ulepszyć do klasy S.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki