Fandom

Need for Speed Wiki

Motor City (miasto)

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
MCOTrackLocationMap.jpg
Motor City – fikcyjna lokacja w Motor City Online utworzona na podstawie Detroit, Michigan oraz okolicznych wsi. Znajduje się tu kilka okręgów obejmujących ulice miasta, wiejskie boczne drogami, parki, kompleksy przemysłowe i tory wyścigowe.

Dzielnice Edytuj

Bel Air Isle Edytuj

Bel Air Island to wyspa w obrębie Motor City, znajdująca się na południu miasta. Na tym obszarze występuje zamknięty tor, park rozrywki Parkway Island, przystanie i małe miasta.

The Bel Air Grand Prix jest jedynym wyścigiem odbywającym się na wyspie.

Bonneville Edytuj

Bonneville jest śródmiejską dzielnicą Motor City, znalazdującą się w północno-wschodniej części regionu. Składa się ona z ulic miejskich, wąskich uliczek i ciasnych zakrętów. Dzielnica została nazwana w nawiązaniu do Bonneville Speedway znajdującego się w Bonneville Salt Flats niedaleko Wendover, Utah.

Metro Garage, Metro Strip i Roadkill Run odbywają się w tej dzielnicy.

Continental Parkway Edytuj

Continental Parkway stanowi kompleks przemysłowy w centrum Motor City. Składa się ona z różnych magazynów, odlewni, złomowisk, doków i skomplikowanych dróg przemysłowych.

Industrial Flats, The Foundry, The Loading Docks i The Scrap Yard odbywają się w tej dzielnicy.

Fairlane Square Edytuj

Fairlane Square jest dzielnicą w pobliżu centrum regionu Motor City. Obejmuje ona drogi miejskie, nowoczesne drapacze chmur, stare magazyny z czerwonej cegły, wiadukty autostradowe, terminal lotniska, pas startowy i tunele.

Motor City Classic jest jedynym kursem, który ma miejsce w tej dzielnicy.

Gastown Edytuj

Gastown jest dzielnicą znajdującą się w centrum regionu Motor City. Obszar pełen jest budynków z palonej cegły, drutu kolczastego, wysokich murów, budynków fabrycznych i ciasnych skrótów przez alejki. Ponadto na terenie Gastown występuje więzienie i suchy zbiornik wodny.

Gastown, Redlight District, The Spillway i Thunderbird Alley mają miejsce w tej dzielnicy.

Gearborne Racing Complex Edytuj

Gearborne i Complex Racing ulokowane są na zachodzie regionu Motor City. Dystrykt składa się z kilku zamkniętych tras obejmujących zarówno drogi asfaltowe, jak i żwirowe. Gearborne Racing Complex stanowi odniesienie do General Motors Proving Grounds niedaleko Detroit, Michigan.

Gearborne B-Oval, Gearborne Tri-Oval, Motor City Drag Strip i Proving Grounds odbywają się w tej dzielnicy.

Goose Pointe Edytuj

Goose Pointe jest nabrzeżną dzielnicą Motor City znajdującę się w jego południowo-wschodniej części. W okolicy znajdują się starsze, murowane budynki z czerwonej cegły, jak również drapacze chmur, tłoczny dok, skrzyżowania autostrad i most stanowiący przejście przez pobliską rzekę.

Goose Point Grand Prix jest jedyną trasą dostępną w tej dzielnicy.

Traylor Heights Edytuj

Traylor Heights stanowi wiejską dzielnicę znajdującą się na zachodzie Motor City. Dystrykt obejmuje wiele gróg gruntowych takich, jak Skoggit County Road, Hickey's Drive-In Theatre czy Sanders Park Golf Course.

Dead Man's Run, East Side Drag Strip, Fairgrounds Big-O, Hickey's Ridge, Skoggit County Road, Tornado Flats i Westbrook mają miejsce w tej dzielnicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki