FANDOM

TCBPDIcon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Need for Speed: Hot Pursuit (2010) – szesnasta gra z serii gier Need for Speed. Została wyprodukowana przez Criterion Games i wydana przez Electronic Arts 19 listopada 2010 roku. Dotychczas ukazały się wersje na Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii oraz platformy mobilne.

RozgrywkaEdytuj

System gry w Need for Speed: Hot Pursuit jest podobny do tych z poprzednich gier – NFS III Hot Pursuit i Hot Pursuit 2. Gracz może się wcielić w policjanta lub uczestnika wyścigów ulicznych. W grze nie występuje wątek fabularny. Dużą rolę w grze odgrywa system autologu.

Miejscem akcji gry jest Seacrest County. Oferuje ono ponad 100 mil dróg, które gracz może dowolnie przemierzać. Powierzchnia terenu jest bardzo zróżnicowana – znajdziemy tam plaże, góry, pustynie i lasy. W przeciwieństwie do poprzednich gier, w Hot Pursuit nie występuje możliwość uczestniczenia w pościgach podczas jazdy dowolnej.

Ciekawostki Edytuj

  • Porsche Panamera Turbo pomimo iż jest w jednostce reagowania, nosi malowanie patrolu na autostradzie.
  • W grze istnieje karuzela, na której zawieszone są pojazdy występujące w Burnout Paradise.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki