FANDOM

TCBPDIcon Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Need for Speed: Payback – najnowsza gra z serii Need for Speed, produkowana przez studio Ghost Games. Została wydana 10 listopada 2017 roku.

Produkcja Edytuj

Produkcja następnej gry została ujawniona 10 maja 2016 roku, wraz z opublikowaniem artykułu "Pod maską, cz. 7: Podsumowanie" na oficjalnej stronie serii.[1]

„My tymczasem zamierzamy się teraz skoncentrować na tworzeniu nowej gry opartej na fundamentach wyznaczonych przez Need for Speed. Pracujemy nad tym, aby ukazała się w 2017 r.

Nie oznacza to oczywiście, że zamierzamy się zaszyć w studio i pracować w odosobnieniu. Pozostaniemy w kontakcie z naszą społecznością – już w nadchodzących miesiącach zaprosimy wielu graczy do naszego studio, by poznać ich reakcje na nasze nowe pomysły.”— Ghost Games, artykuł "Pod maską, cz. 7: Podsumowanie" [1]

9 maja 2017 roku na oficjalnej stronie serii został opublikowany pierwszy artykuł dotyczący bezpośrednio nowej odsłonie pt. "Need for Speed 2017: Czas wyrównać rachunki".[2] Został tam potwierdzony rok premiery gry, a także pojawiły się informację o powracających jednostkach Rhino SUV, możliwości jazdy po bezdrożach i grze w dzień. Przyszła odsłona w przeciwieństwie do poprzednika nie będzie wymagać stałego połączenia z internetem i będzie zawierała możliwość zatrzymania rozgrywki. Do artykułu została dołączona grafika promocyjna zawierająca datę: 2 czerwca oraz zmodyfikowanego Nissana 350Z.

Galeria Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Trailery Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Artykuł: https://www.needforspeed.com/pl_PL/news/under-the-hood-7
  2. https://www.needforspeed.com/pl_PL/news/nfs-2017-paying-it-back