FANDOM

Need for Speed – filmowa adaptacja na podstawie serii Need for Speed, mająca swoją premierę w Polsce 21 marca 2014 roku. Została wyprodukowana przez DreamWorks Studios oraz Electronic Arts.

Scott Waugh wyreżyserował film, natomiast Aaron Paul wziął główną rolę. Taylor Kitsch, Liam Hemsworth, Brenton Thwaites i Luke Bracey byli brani pod uwagę do roli Tobey'a Marshalla. Fabuła została napisana przez George'a i Johna Gatinsów. Opowieść nie skupia się na jednej odsłonie, lecz na całej serii.

Zdjęcia do filmu kręcono w Nowym Jorku (Nowy Jork, USA), San Francisco, Mendocino (Kalifornia, USA), Phenix City (Alabama, USA), Detroit (Michigan, USA), Moab, solnisku Bonneville Salt Flats (Utah, USA) oraz w Atlancie, Columbus, Rome, Macon i Blue Ridge (Georgia, USA).

Fabuła Edytuj

— Opis dystrybutora DVD.

Tobey Marshall (Aaron Paul) to mechanik samochodowy, którego prawdziwą pasją są wyścigi uliczne. Próbując uratować rodzinny biznes od bankructwa, Tobey przystaje na propozycję biznesową bogatego i aroganckiego Dino Brewstera (Dominic Cooper). Kończy się to dla niego dwuletnim pobytem w więzieniu. Kiedy odzyskuje wolność, ma tylko jeden cel – zemścić się na byłym wspólniku. Okazją będzie pokonanie Dino w legendarnym i niezwykle ryzykownym wyścigu samochodowym De Leon. Chcąc w nim wystartować, Tobey wyrusza w szaloną podróż przez Amerykę, ściągając na siebie policyjne syreny oraz nasłanych przez Dino łowców nagród. Towarzyszy mu rezolutna brokerka samochodowa Julia Maddon (Imogen Poots).

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

Ujęcia Edytuj

Trailery Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki