FANDOM

Need for Speed Carbon: Own the City – wersja gry Need for Speed: Carbon która została wydana na platformy: PlayStation Portable (PSP), Game Boy Advance (GBA), Nintendo DS (NDS), GameCube (GCN) oraz Nintendo Wii (Wii).

Różnice jakie możemy zaobserwować w NFS: Carbon: Own the City to to że niebo jest bardziej jaśniejsze i całe miasto stało się bardziej oświetlone i "kolorowe" tak jak np. w Need for Speed: Underground 2. Dodano także do gry neony. Inna jest również fabuła.

Fabuła Edytuj

Akcja gry toczy się w Coast City. Gracz wychodzi ze szpitala po wypadku, w którym zginął jego brat - Mick. Ścigali się wtedy z innymi kierowcami o "władzę" na miastem. Przez ten wypadek protagonista dostał amnezji. Po wyjściu spotyka Sarę - dziewczynę Micka i Cartera - pomocnika Micka. Odwiedzają grób brata gracza, gdzie ujawniają mu, że ktoś specjalnie spowodował ten wypadek. Wtedy protagonista decyduje się na odnalezienie sprawcy.

Możliwości Edytuj

Gra skupia się na nielegalnych nocnych wyścigach ulicznych.Rozgrywają się one w fikcyjnym mieście Coast City. Podczas gry możemy także swobodnie jeździć po mieście, uciekać przed policją, tuningować pojazdy i przejmować tereny wrogich gangów oraz bronić własnych gdy inny gang zaatakuje nasz teren.

Rodzaje wyścigów Edytuj

W grze występują wyścigi typu: Sprint, Tor, Eliminacje, Ucieczka, Dostawa oraz Eliminacja zespołu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki