FANDOM

Tutaj są zawarte wszystkie nieopublikowane wyścigi występujące w Need for Speed: Most Wanted (2005).

Wyścigi typu Tor Edytuj

20.1.1 (opm_circuit_test) Edytuj

Jak sama nazwa wskazuje jest to wyścig testowy. Wyścig odbywa się w Point Camden, a trasa przebiega podobnie jak w wyścigu Camden Hills z Need for Speed: World. Sam wyścig nie posiada minimapy, funkcja CheckpointVisible (wyświetla punkty kontrolne) jest włączona, a trasa dla sztucznej inteligencji nie jest zaprogramowana. Domyślnie w tym wyścigu jest 61 okrążeń, 12 botów (ładuje się z nich tylko 6, w tym 3 z nich nie mają karoserii).

20.1.2 (opm_circuit_maxcarload) Edytuj

Nazwa tego wyścigu wskazuje, że był używany do sprawdzania maksymalnej liczby samochodów/botów załadowanych w grze jednocześnie. Wyścig odbywa się w Point Camden. Nie posiada minimapy, a w wyścigu powinna pojawić się policja. Domyślnie ten wyścig posiada 10 okrążeń oraz 3 boty. Neonowa bariera blokująca wyścig k. komisariatu w Camden nie pokrywa całego zakrętu, co może wskazywać na pierwotny brak przejazdu obok komisariatu.

99.1.1 (opm_circuit_online) Edytuj

Nazwa tego wyścigu wskazuje, że deweloperzy używali go do testowania trybu sieciowego gry. Sam wyścig odbywa się w Point Camden, na bardzo małym obszarze. Sam wyścig nie posiada minimapy, a flary na stracie są pod podłożem, ale sztuczna inteligencja działa bez problemu.

Wyścigi Drag Edytuj

E3DEMO Edytuj

Jest to drag pokazywany na targach E3 w 2005 roku. Na minimapie można zauważyć nieistniejące ulice. W finalnej wersji występuje podobny drag - Camden & Seaside.
Need for Speed Most Wanted - E3 Demo01:35

Need for Speed Most Wanted - E3 Demo

1.7.2 (Riverfront & Valley) Edytuj

Drag odbywający się w pobliżu Riverfront Stadium. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Razora. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

3.7.1 (Warrent & Hwy 201) Edytuj

Drag odbywający się na Highway 201. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Ronnie'go. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

3.7.2 (Forest & Highlands) Edytuj

4.7.1 (Warrent & Hwy 201) Edytuj

Drag odbywający się w pobliżu Riverfront Stadium na Highway 201. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez JV. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

4.7.2 (Hickley & State) Edytuj

Drag odbywający się w Rosewood w dzielnicy Petersburg. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez JV. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

4.7.3 (Asylum & Route 55) Edytuj

Drag odbywający się w Gray Point. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez JV. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

5.7.1 (Seagate & Omega) Edytuj

Drag odbywający się w Gray Point. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Webster'a. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

5.7.2 (Coast & Beacon Point) Edytuj

Drag odbywający się w Point Camden. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Webster'a. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

5.7.3 (North Bay & Fisher) Edytuj

5.7.4 (Projects & Stadium) Edytuj

Drag odbywający się na Highway 201 niedaleko Riverfront Stadium. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Webster'a. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

7.7.3 (Projects & Warrent) Edytuj

Drag odbywający się na Highway 201. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Kaze. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

8.7.1 (Riverfront & Hwy 201) Edytuj

Drag odbywający się na Highway 201 niedaleko Riverfront Stadium. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Jewels. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

8.7.2 (Petersburg & Hwy 1) Edytuj

Drag odbywający się na Highway 99. Miał być na liście wyścigów wyznaczonych przez Jewels. Drag nie został zaimplementowany do gry, jedyne co po nim zostało to tekstura minimapy oraz nazwa wyścigu.

8.7.3 (Stadium & Projects) Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki