FANDOM

Nissan Fairlady 240ZG - samochód sportowy z napędem na tylne koła, zbudowany w 1971 roku, sprzedawany tylko w Japonii. Model 240ZG był modelem homologacji dla Grupy 4. 240 oznacza przesunięcie silnika, natomiast G to skrót od Grande.

Jego przód (znany jako G-Nose) był dostępny jako opcja. W porównaniu ze standardem 240Z ma nieco inną stylistykę.

Need for Speed: World Edytuj

Model Fairlady 240ZG został udostępniony w Need for Speed: World 19 października 2011 roku jako samochód poziomu 1. Od 22 sierpnia 2012 r. Jako samochód klasy D.

Shift 2: Unleashed Edytuj

Model 240ZG jest dostępny tylko w zestawach Legends Pack i Speedhunters Pack dla Shift 2: Unleashed.

Need for Speed: The Run Edytuj

Fairlady 240Z pojawia się w grze Need for Speed: The Run jako samochód poziomu 1, który jest dostępny od początku gry.

Edycja NFS Edytuj

Edycja NFS jest poziomem 4, który jest dostęny od początku gry.

Need for Speed (2015) Edytuj

240Z kosztuje tutaj 21,400 $.

Need for Speed: Payback Edytuj

Fairlady 240Z jest pojazdem jako wrak, który można zbudować z 5 części. Można odblokować kończąc serię zadania: Mac: Liga 73 w rozdziale 2 - Pustynne Wiatry.

Można go użyć do klasy wyścigu, driftu, dragu, terenu i ucieczki i Speedcrossu.

La Catrina Edytuj

Samochód La Catriny można odblokować jako porzucony samochód. Jako unikalny pojazd, nie można go zmienić za pomocą żadnych elementów dostosowywania wizualnego, nie można zmodyfikować jego malowania i zawijania i nie można go dostosować do postawy. Można go jednak wyposażyć w części do osiągów i przedmioty toaletowe.

Ciekawostki Edytuj

  • Fairlady 240ZG ma 5-biegową skrzynię biegów w Need for Speed: World.
  • Wersja Yuta Akaishi jest wzorowana na modelu Datsun 240Z Yuta Akaishi, japońskiego amerykańskiego autora magazynu "Import Tuner".
  • Miki Taka nawiązuje do japońskiego modelu amerykańskiego, który uczestniczył w kilku sesjach zdjęciowych magazynów tuningowych.

Galeria Edytuj