FANDOM

Outrun (U2 - ikona)

Outrun – tryb w Need for Speed: Underground 2, Need for Speed: Most Wanted 5-1-0, Need for Speed: Undercover oraz Need for Speed (2015).

Need for Speed: Underground 2 Edytuj

Polega on na wyprzedzeniu przeciwnika o 300m. Mamy do dyspozycji całą mapę. Za ukończenie w trybie kariery otrzymujemy gotówkę oraz unikalne ulepszenia do naszego auta. Jest to też jedyny tryb w którym możemy stracić gotówkę za przegraną. Nagroda pieniężna wzrasta wraz z postępem w grze. Podczas pierwszych trzech etapów otrzymujemy 100$, w czwartym 200$, a w piątym 400$. Po ukończeniu gry nagroda powraca do progu 100$.

Need for Speed: Most Wanted 5-1-0 Edytuj

Jest to forma policyjnego pościgu. Żeby zgubić policję musimy oddalić się od nich o 300 metrów. Jeżeli radiowozy nas wyprzedzą o 100 metrów lub zatrzymają nasz pojazd przegrywamy. Jeżeli w wyścigu w trybie kariery zacznie gonić nas policja, po wyścigu dostaniemy pytanie czy chcemy uczestniczyć w Outurnie, jeżeli się zgodzimy i wygramy, otrzymamy bonus pieniężny oraz reputacji, ale jeżeli przegramy możemy stracić całą nagrodę z wyścigu.

Need for Speed: Undercover Edytuj

Polega on na wyprzedzeniu przeciwnika i utrzymaniu prowadzenia przez określony czas. Podczas wyścigu do dyspozycji mamy całą mapę.

Need for Speed (2015) Edytuj

Pojawia się jako "Spontaniczny Outrun" w wyzwaniach samochodowych lub podczas wyzywania innego gracza. Polega on na wyprzedzeniu przeciwnika na określoną odległość na wyznaczonej trasie, bądź dojechaniua jako pierwszy na linię mety.