FANDOM

Rachel Teller – przyjaciółka gracza i Samanthy, grana przez Brooke Burke. Pomaga protagoniście zdobywać reputację w mieście Bayview.

Na początku Need for Speed: Underground 2 Rachel daje graczowi wskazówki między innymi jak korzystać z systemu SMS, minimapy czy jak wziąć udział w wyścigu. Pozwala mu prowadzić jej Nissana 350Z, aby się z nią spotkać w salonie samochodowym.

Gracz może wziąć udział w dwóch wyścigach (widocznych na mapie), ukrytym wyścigu i outrunach w samochodzie Rachel, aby zarobić pieniądze. Rachel staje się wtedy coraz bardziej zła na gracza, lecz wybacza mu, gdy dociera do salonu samochodowego.

Rachel pomaga graczowi często w trakcie gry, dając mu wskazówki dotyczące jazdy, ukrytych sklepów czy wyścigów (w tym ukrytych).

Samochody Edytuj

NFSU2Nissan350ZRachel

Nissan 350Z należący do Rachel

Rachel jeździ metaliczno-zielonym Nissanem 350Z z unikalnym winylem przedstawiającym wilkołaka. Jest widoczny w menu głównym, jeśli gracz nie ma załadowanego profilu lub nie rozpoczął jeszcze trybu kariery.

350Z Rachel może zostać odtworzona w trybie kariery/trybie szybkiego wyścigu. Winyl przedstawiający wilkołaka jest dostępny w zakładce "Art Factory". W Nissanie tym zamontowany jest również bodykit "Mantis", maska z włókna węglowego "Twister", felgi Racing Hart CP-FTUNE R, wydech "Ace" i spoiler Lex 42.