FANDOM

Samochód Samanthy

Samantha – postać występująca w Need for Speed: Underground. Jest wysoką i szczupłą kobietą. Nosi biały top i krótką, czarną spódnicę.

Samantha jeździ białą Honda Ciovic Si z wynilem przypominającym linię produktów Hello Kitty. Jest on możliwy do odblokowania po ukończeniu 68 wyścigu w Underground Mode. Gracz może odblokować jej Civica gromadząc 2 mln. punktów stylu. Jest dostępny tylko w trybie szybkiego wyścigu.

Zaprzyjaźnia się z graczem i wprowadza go w świat wyścigów ulicznych w Olympic City. Pokazuje mu, jak działają wyścigi, kto jest kim i co się dzieje w mieście. Później przekazuje graczu informacje za pośrednictwem konsoli.

Pod koniec kariery, Eddie wyzywa gracza i Samanthę na wyścig sprintu. Samantha próbuje pokonać gracza, ale jej samochód zostaje zniszczony. Gracz odzyskuje go wygrywając z TJ'em tuż przez wyścigiem z przywódcą The Eastsiders.

Mimo, iż Samantha nie pojawia się bezpośrednio w Need for Speed: Underground 2, możemy zobaczyć wiadomość od niej dla gracza oraz wspomina o niej Rachel, gdy mówi do gracza.

Cytaty Edytuj

  • "Is that your fantasy?"
  • "Ouch! That is seriously weak dude!"
  • "You wanna be the best? You gotta take these boys down! If you lose, you're gone! Got it? Good! Now move it!"
  • "Nah, this stuff's weak. Anybody can buy this crap! Trust me, you don't want this stuff."
  • "I TRUSTED you! And now you wanna take me on?! Well, see you at the street, PUNK!!!"
  • "Thanks for getting my ride back."
  • "Man I can't believe it, you won! You won!"

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki