FANDOM

W Need for Speed: ProStreet występuje pięćdziesiąt pięć samochodów. Podobnie jak w Need for Speed: Carbon, pojazdy podzielone są na trzy poziomy osiągów (ang. tiers) - pojazdy najwolniejsze należą do poziomu pierwszego, podczas gdy najszybsze - trzeciego. Następny poziom osiągów jest odblokowywany, gdy gracz wygra mistrzostwa (ang. Showdown) - np. te, dające dostęp do zawodów Super Promotion.

Osiągi pojazdu są prezentowane w formie wykresu. Zależnie od trybu, do jakiego gracz zakupi pojazd, podpisy słupków w wykresie mogą się różnić:

Grip Rating Drag Rating Speed Rating Drift Rating
Moc Moc Moc Moc
Prowadzenie Przyczepność Stabilność Sterowanie
Aero Aero Aero Aero

Poszczególne statystyki podzielone zostały na cztery poziomy (ang. level). Każdy poziom wyróżnia zmieniony kolor paska na wykresie przy danej kategorii:

Poziom 1 Poziom 2 Poziom 3 Poziom 4

Dodatkowo, w edycji kolekcjonerskiej gry występuje dodatkowe 5 samochodów: Acura Integra LS, Acura NSX, Audi RS4, Lexus IS 350 i Pontiac Solstice GXP

W dniu 18 grudnia 2007 roku dla komputerów PC i 17 lutego 2008 r. dla PlayStation 3 i Xbox 360, twórcy udostępnili dodatkowe szesnaście pojazdów do gry poprzez płatny dodatek Booster Pack. Dwa z nich - Seat Leon Cupra i Plymouth Road Runner - są dostępne po instalacji gry w wersji 1.1 (nawet bez wspomnianego dodatku).

Samochody seryjne Edytuj

Samochody królów Edytuj

Samochody w trybie dnia wyzwań Edytuj

Samochody uzyskane za pomocą kodów Edytuj

Samochody bonusowe Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki