FANDOM

Seacrest-County-Map-Need-for-Speed-Hot-Pursuit.jpg

Seacrest County – fikcyjne miejsce akcji gry Need for Speed: Hot Pursuit (2010).

Seacrest County jest zlokalizowane na zachodnim wybrzeżu USA i zawiera w sobie elementy ze stanów takich jak Waszyngton, Oregon i California. Miejsc mieszkalnych i zabudowań jest bardzo mało, w przeciwieństwie do pięknych widoków i tras idealnych dla tych, który chcą pojeździć swoim samochodem.

SCPD są lokalną jednostką policji, która jest najlepsza w utrzymywaniu spokoju i porządku niezależnie od ryzyka.

RegionyEdytuj

Mission BeachEdytuj

Południowa sekcja Seacrest rozciąga się do gór na wschodzie hrabstwa i na jej terenie można spotkać autostradę, która przecinając teren Mission Beach jest położona wzdłuż plaży. Na teren plaży składają się regiony takie jak Grand Ocean Road lub Mission Beach.

Three PointsEdytuj

Wschodni areał Seacrest County to głównie pustynia. Jałowe pustynie, takie jak East Gorge Canyon lub Three Point Road, są pokryte porozrzucanym listowiem, płaskowyżami i skałami. Lotnisko, ruiny twierdzy i park narodowy to atrakcje turystyczne tego rozległego regionu.

Eagle CrestEdytuj

Góry to prawdopodobnie największy region, gdyż zajmują większość północnego i południowo-wschodniego Seacrest County. Można się natknąć na oszałamiające widoki, czyli szczyty przykryte śniegiem, doliny i jaskinie. Niebezpieczne, wietrzne góry prowadzące przez góry przechodzą przez takie tereny jak Eagle Crest lub Fairview Road.

Fox Lair PassEdytuj

W centrum Seacrest County można znaleźć las. Przy drodze często występują kempingi i atrakcje dla turystów i lokacje takie jak Fox Lair Pass i Big Timber Forest. Ostre zakręty sprawdzają drifterskie umiejętności kierowcy i występujące tu skróty mogą pomóc - lub pogrążyć - w starciach z policją.

Grand Ocean CoastEdytuj

Zachodni region Seacrest County zawiera różne tereny, m.in. Rockingham Point i Mystic Lake. Przez region biegną zdradzieckie drogi nad klifami, domy wakacyjne i tunele. Domy wakacyjne Maplemount są położone przy Lakeside Avenue.

DrogiEdytuj

W Seacrest County znajduje się 26 dróg.

Na południuEdytuj

Na zachodzieEdytuj

W centrumEdytuj

Na wschodzieEdytuj

Na północyEdytuj

MiejscaEdytuj

SCPDEdytuj

Osobny artykuł: Seacrest County Police Department

SCPD to organizacja, która chroni mieszkańców hrabstwa przed zbrodniami, wliczając w to nielegalne wyścigi uliczne. Patrolują ulice w ponad 55 modelach samochodów z ich floty, by walczyć z najszybszymi i najśmielszymi kierowcami. SCPD do zatrzymywania nawet najgroźniejszych uciekinierów używa kolczatek, blokad drogowych, systemu IEM i helikopterów.

CiekawostkiEdytuj

  • W Seacrest County można znaleźć kilka easter eggów nawiązujących do gry Burnout Paradise, innego znanego tytułu studia Criterion Games, np. nazwę Carson na busach i w nazwie drogi oraz miejsca, która w Burnout Paradise jest fikcyjną amerykańską marką samochodową.
  • Plakaty reklamujące sieć komórkową T-Mobile są rozsiane po całym terytorium tego hrabstwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki