Fandom

Need for Speed Wiki

TJ

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tj 2.png
Junkman civic nfsu1.jpg

TJ – przyjazna względem gracza postać występująca w Need for Speed: Underground.

TJ przedstawia się graczu, gdy temu uda się wygrać odpowiednią ilość wyścigów i zdobyć odpowiednio dużo reputacji.

Obiecuje graczowi unikatowe ulepszenia osiągów, jeśli uda mu się osiągnąć odpowiedni czas podczas próby czasowej. Przypomina to wyzwania oferowane przez Samanthę, lecz ona oferuje unikalne ulepszenia wyglądu.

TJ przejmuje zniszczoną Hondę Civic Si należącą do Samanthy, a następnie naprawia i ulepsza ją.

Pojawia się przed wyścigiem między graczem, a Eddie'im. Ściga się z graczem z pomocą Civica Samanthy. TJ zachował kolorystykę pojazdu, choć zmodyfikował winyle - zamiast Hello Kitty na pojeździe widać umierającą Hello Kitty i napisy "Junkman" wzdłuż niej. Pojazd ten może zostać odblokowany w trybie szybkiego wyścigu, gdy gracz zgromadzi 2,250,000 style points. Podobnie jak samochód Samanthy, nie jest dostępny w trybie kariery.

Cytaty Edytuj

  • "I gave them the edge, and they blew it. You think you're better? Prove it, and maybe, I'll help you out."
  • "Win and I'll give you an engine upgrade. Make me look bad by losing, I'm going to smack you upside the head."
  • "You really think you're special, huh? Well go out there and prove it."
  • "Look, kid, you show me, you deserve it, and I've got upgrades for you, but once you install them, keep in mind, who's making you win."
  • "Well! I didn't think I'd have to actually give you a part! So take one and get out!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki