FANDOM

Zack Maio – jeden z antagonistów Need for Speed: Undercover. Jest młodszym bratem Hectora Maio i drugą osobą w hierarchii gangu Hectora. Jest on wybuchowy i zuchwały. Popełnił więcej przestępstw niż swój brat.

Gracz po raz pierwszy widzi Hectora w misji Palm Harbor Rally, gdy rozmawia z Carmen Mendez w przerywniku filmowym rozpoczynającej misję. Jest także jednym z siedmiu rywalizujących z graczem kierowców.

Zack próbuje zaatakować gracza po wyścigu, ale zostaje zatrzymany przez Hectora. Chase Linh opisuje Zacka jako "drobnego zawodnika, który bardzo stara się być kimś".

Gracz zaczyna pracować dla Zacka po zakończeniu misji Palm Harbor Rally. Przed aresztowaniem Zacka w misji The Trap, gracz musi pokonać go w bitwie na autostradzie, a następnie ukraść dla niego trzy samochody.

Przed aresztowaniem bracia Maio ukradli BMW M6 szefa chińskiej mafii - Chau Wu.

Zack zazwyczaj jeździ czarno-pomarańczowym Volkswagenem Scirocco jednak w Palm Harbor Rally porusza się Golfem R32. Zack jest jednym z dwóch antagonistów, obok Brada "Nickel" Rogersa, którym zostało na stałe cofnięte prawo jazdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki