Fandom

Need for Speed Wiki

Zakończenie Need for Speed Most Wanted

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kiedy nadejdzie już czas na pojedynek z razorem to będziemy musieli pokonać go w pięciu następujących wyścigach:

176212312.jpg

Razor zdenerwowany porażką

Gdy już wygramy z nim wszystkie wyścigi to Razor będzie wściekły i zdenerwowany porażką i nie będzie chciał nam oddać kluczyków do naszego BMW.Wtedy zjawia się Mia i odbiera mu kluczyki.Razor jednak nie zamierza się poddać i razem ze swoimi "chłopakami" ma zamiar nas pobić.W tej chwili Mia powala razora i pokazuje odznakę policyjną.Okazało się że jest policjantką i miała za zadanie aresztować wszystkich z czarnej listy.Zaraz potem przyjeżdża policja i sierżant Cross.Mia szybko rzuca kluczyki od samochodu głównemu bohaterowi gry i mówi mu żeby uciekał.Cross wpada we wściekłość kiedy dowiaduje się od Mii że najbardziej poszukiwany kierowca ulicznych wyścigów uciekł i nakazuje wysłać wszystkie jednostki policyjne aby ruszyły w pościg za graczem.

176212328.jpg

Sierżant Cross

Po raz pierwszy w trybie kariery mamy 6 poziom poszukiwania.Gonią nas agenci federalni.Nie mamy się gdzie schować ponieważ Cross zna wszystkie nasze kryjówki.Po pięciu minutach ciągłego pościgu Mia przysyła nam smsa że jedyną drogą ucieczki jest przeskok przez stary most.Udajemy się tam.Gdy już się tam znajdziemy to włączy się filmik przedstawiający przeskok przez most naszym BMW a za nami federalnych spadających z mostu.Sierżant Cross ledwo się zatrzymuje przed mostem i widzi nas po drugiej stronie mostu.Udało nam się.Gra zakończona.

176212359.jpg

SMS od Mii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki