FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy postaci gracza w Need for Speed: Rivals. Zobacz też: Gracz.

Zephyr – uczestnik wyścigów ulicznych w Redview County, znany z filmów, które umieszczał w internecie i akcjami przeciwko Redview County Police Department i Vehicle Response Team. Kierujemy nim w karierze kierowcy wyścigowego w Need for Speed: Rivals.

Zephyr ściga się w wyścigach ulicznych, by udowodnić wszystkim, że kierowcy w Redview County powinni być "wolni". Twierdzi, że policjanci z RCPD to ich rywale, ale po zwiększenie działań przeciwko im, uznaje ich za wrogów społeczności biorącej udział w wyścigach ulicznych. Zdecydował również zwiększyć opór przeciwko policji, używając policyjnego Koenigsegga Agerę R do zwalczania niczego nie spodziewających się policjantów.

Popularność jego filmów w internecie, zachęca innych kierowców do publikowania własnych akcji przeciwko RCPD. Ich popularność w końcu doprowadziła do wyzwania pomiędzy kierowcami, a policją na 45 kilometrowej trasie dookoła Redview County - Grand Tour. Podczas niego goni go funkcjonariusz VRT F-8.

Na końcu tego wyścigu, Zephyr zderzył się z blokadą drogową przy ogromnej prędkości. Kiedy ratownicy przyjechali na miejsce wypadku, Zephyr się budzi. Na końcu przerywnika można usłyszeć uruchamiający się silnik w aucie Zephyra.

Samochody gracza Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki